Wednesday, May 7, 2008

Tentang Aku

Camner nak mula yer...nie 1st time percubaan untuk blogging sebab tengok banyak sangat blog di alam maya ini jadi terasa nak cuba pulak. Watever it is I'll try to make this blog as cute as my kitty. Susah sebenarnya nak bagitau korang semua tentang diri aku nie. Menjadi seorang lelaki straight di Malaya ini memang susah, memandangkan 1/2 bumi malaya ini dipenuhi adik2..(yg penting template empunya blog ini pun warna pink, aper kes). Aku dibesarkan di JB, Teluk Intan & Ipoh. Sekolah pulak sampai 4 kali tukar, nak buek camno dah bapak aku keje gomen, terpaksalah berpindah-randah. Lepas SPM aku sambung belajar di universiti yg penuh dengan adik2 di Shah Alam nun, sebab tulah susahnya menjadi "The only Straight Guy in the village". Banyak sungguh dugaan yang aku kena tempuhi. Sekarang sudah 5 tahun aku bekerja di sebuah organisasi yang agak gah di seantero dunia & aku memang bangga bekerja di sini. Cuma tempat aku kerja nie pun banyak sungguh adik2, sekali lagi aku terpaksa menempuh rintangan & dugaan sebagai seorang lelaki straight. Oklah tu cukuplah kot sebagi pengenalan diri... Blog ini sebenarnya ingin memaparkan kejadian-kejadian terlampau ataupun tidak disengajakan oleh kebanyakan orang2 di sekeliling kiter. Mungkin aksi terlampau anda ader di sini? Kiter tunggu dan lihat sahaja.


1 comment:

Unknown said...

hahaha, susah jugak ek, jadi straight guy ni kan. sian ko!